اجرای احکام دادسرای سنندج؛ ابراهیم طاریمرادی، با مراجعه به دادگاه بازداشت و روانه زندان شد

ابراهیم طاریمرادی

ابراهیم طاریمرادی، پس از مراجعه به شعبه چهار اجرای احکام دادسرای سنندج، بازداشت و به زندان این شهر منتقل شد. او پیش‌تر توسط دادگاه این شهر به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز یکشنبه یک خرداد ماه ۱۴۰۱، ابراهیم طاریمرادی، فرزند محمدصالح، اهل روستای امروله از توابع سنندج ، پس از مراجعه به شعبه چهار اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب این شهر بازداشت و برای سپری کردن دوران حبس تعزیری خود به زندان مرکزی منتقل شد.

بر اساس این گزارش، ابراهیم طاریمرادی، در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، با دریافت ابلاغیه ای کتبی توسط شعبه ۴ اجرای احکام کیفری دادسرای این شهر برای سپری کردن دوران حبس تعزیری یک ساله خود احضار شده بود.‌

این شهروند ساکن روستای امروله از توابع سنندج، در تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰، توسط شعبه ۱ دادگاه انقلاب سنندج به ریاست قاضی سعیدی، به اتهام《فعالیت تبلیغی علیه نظام》به تحمل ۱ سال حبس تعزیری و پرداخت ۳۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

ابراهیم طلریمرادی، در تاریخ در تاریخ ۲ مرداد ماه ۱۴۰۰، در پی یورش ماموران اداره اطلاعات سنندج به منزل شخصی او پس از تفتیش منزل و ضبط برخی وسائل شخصی بازداشت و پس از انتقال به بازداشتگاه و طی مراحل بازجوئی به زندان مرکزی سنندج منتقل شد.

پس از اتمام مراحل بازجویی و بازپرسس، در تاریخ ۴ مهر ماه ۱۴۰۰، ابراهیم طاریمرادی، با تودیع وثیقه تا اتمام مراحل دادرسی از زندان سنندج آزاد شد.

ابراهیم طاریمرادی، در دوران بازداشت و در مراحل بازجوئی از حق دسترسی به وکیل و سایر حقوق شهروندی یک متهم محروم بوده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید