استان خوزستان؛ مجید خادمی توسط دادگاه انقلاب ماهشهر جهت حضور در جلسه دادرسی احضار شد

مجید خادمی

دادگاه انقلاب شهرستان ماهشهر در استان خوزستان با ارسال ابلاغیه ای کتبی مجید خادمی، را برای حضور در جلسه دادرسی فراخواند. او پیش‌تر به مصادیق اتهاماتی همچون فعالیت تبلیغی علیه نظام، اخلال در نظم عمومی، مشارکت در تحریق و احراق اموال عمومی، مشارکت در ساخت مواد ناریه غیرنظامی، عضویت در سازمان مجاهدین خلق و افساد فی الارض، تفهیم اتهام شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز دوشنبه نهم خرداد ماه ۱۴۰۱، مجید خادمی، اهل روستای تیله کوهی از توابع شهرستان بهبهان در استان خوزستان، توسط شعبه یک دادگاه انقلاب ماهشهر از توابع استان خوزستان با وکالت علی شریف زاده اردکانی محاکمه خواهد شد.

براساس اعلام علی شریف زاده اردکانی، وکیل مدافع مجید خادمی، اتهامات موکل او در این پرونده «افساد فی الارض» و «عضویت در گروههای مخالف نظام» است.

دفتر شعبه یک دادگاه انقلاب ماهشهر در تاریخ ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱، با ارسال ابلاغیه‌ای کتبی، مجید خادمی را برای حضور در این جلسه دادرسی به تاریخ رسیدگی ساعت ۹ صبح فردا دوشنبه ۹ خرداد ماه فراخوانده است.

لازم به ذکر است، مجید خادمی، در تاریخ ۲۸ دی ماه ۱۳۹۸، به همراه مهران قره باغی، توسط ماموران اطلاعات سپاه پاسداران در شهرستان بهبهان از توابع استان خوزستان بازداشت و پس از انتقال به بازداشتگاه این ارگان امنیتی و طی مراحل بازجوئی در بهمن ماه همان سال به زندان بهبهان منتقل و در تاریخ ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۰، با تودیع وثیقه ای به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بطور موقت آزاد شد.

اتهامات مجید خادمی و مهران قره باغی در جلسات بازپرسی،《فعالیت تبلیغی علیه نظام》،《اخلال در نظم عمومی》،《مشارکت در تحریق و احراق اموال عمومی》،《مشارکت در ساخت مواد ناریه غیرنظامی》《عضویت در سازمان مجاهدین خلق》و 《افساد فی الارض》عنوان شده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید