دادگاه انقلاب سنندج؛ یک شهروند به دلیل انتشار عکس برادرش در شبکه‌های اجتماعی خود به سه ماه و یک روز حبس تعلیقی محکوم شد

خالد سیف‌پناه

دادگاه انقلاب سنندج، خالد سیف‌پناه، را به 91 روز حبس تعزیری محکوم کرد. او به دلیل انتشار عکس برادرش حامد سیف‌پناهی، در صفحات شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی، به این حکم محکوم است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ خالد سیف‌پناه فرزند احمد اهل سنندج توسط شعبه اول دادگاه انقلاب این شهر به ریاست قاضی حسین سعیدی، به سه ماه و یک روز حبس تعلیقی به مدت دو سال محکوم شد.

بر اساس این گزارش ، دادگاه حکم ٩١ روز حبس تعلیقی را برای این شهروند به دلیل انتشار عکس برادرش حامد سیف‌پناهی در صفحات شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی صادر کرده است.

جلسه دادگاه آقای سیف‌پناهی روز چهارشنبه بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه در شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج برگزار و حکم دادگاه بدوی روز پنج‌شنبه پنجم خردادماه به وی ابلاغ شده است.

دوم تیرماه ١٣٩٦، حامد سیف‌پناهی طی درگیری در جاده مریوان_سنندج توسط سپاه پاسداران جان باخت و رامین حسین‌پناهی، زندانی سیاسی اعدام شده در این درگیری که زخمی شده بود، بازداشت شد.

اردیبهشت‌ماه سال جاری نیز، خالد سیف‌پناهی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج به ریاست قاضی “سعیدی” به اتهام “تبلیغ به نفع سازمان‌های مخالف نظام ” به صورت غیابی به ٩١ روز حبس محکوم شده بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل