زندان اوین؛ رضا مهرگان زندانی سیاسی، در پی بیهوشی ناگهانی به بهداری زندان منتقل شد

رضا مهرگان

رضا مهرگان زندانی سیاسی محبوس در اندرزگاه چهار زندان اوین در پی بیهوشی ناگهانی به بهداری این زندان اعزام شد. این زندانی در حال سپری کردن محکومیت پنج سال حبس تعزیری خود می باشد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ صبح پنجشنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱، رضا مهرگان، زندانی سیاسی محبوس در اندرزگاه چهار زندان اوین در پس بیهوشی ناگهانی به بهداری این زندان منتقل و به مدت سه روز در بیهوشی مطلق در بهداری این زندان بستری شده بود.‌ رضا مهرگان، در حال تحمل حبس تعزیری پنج ساله خود است.

یک منبع مطلع در اینباره گفت: “رضا مهرگان چهار روز پیش با توجه له بیهوشی ناگهانی به بهداری زندان منتقل شد و سه روز بصورت بیهوش در بهداری زندان اوین بسر برد.

لازم به ذکر است، رضا مهرگان، در تاریخ ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۱، با توجه به اجبار مسئولان زندان برای زدن دستبند و پابند و مخالفت او با رفتار مسئولان از اعزام او به بیمارستان انصراف داده بود.‌

در تاریخ پنجم  اسفند ماه ۱۴۰۰، این زندانی سیاسی، پس از تودیع وثیقه تا زمان‌ اعلام نتیجه درخواست آزادی مشروط به مرخصی اعزام و در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، پس از مخالفت با درخواست آزادی مشروط برای تحمل ادامه حبس به زندان بازگشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل