ژاله روحزاد فعال صنفی معلمان به دادگاه کیفری شهید قدوسی تهران احضار شد

ژاله روحزاد

ژاله روحزاد، معلم بازنشسته و فعال صنفی معلمان با دریافت ابلاغیه‌ای به دادگاه کیفری مجتمع قضایی قدوسی تهران احضار شد. او پیش‌تر به اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی، تفهیم اتهام شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ ژاله روحزاد، معلم بازنشسته و فعال صنفی معلمان با دریافت ابلاغیه ای به دادسرا احضار شد.

در این ابلاغیه که توسط شعبه ۱۰۴۴ دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی شهید قدوسی تهران صادر و به خانم روحزاد ابلاغ شده، از وی خواسته شده که در تاریخ ۲۰ تیرماه، جهت رسیدگی به اتهام “اخلال در نظم و آسایش عمومی” در این شعبه حاضر شود.

ژاله روحزاد معلم بازنشسته و فعال صنفی معلمان، در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه همزمان با تجمعات سراسری معلمان و فرهنگیان شاغل و بازنشسته کشور، در مقابل مجلس شورای اسلامی در تهران، بازداشت شد.

خانم روحزاد پیش از این سابقه بازداشت و احضار به دادگاه داشته است. روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین‌ماه امسال جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وی در خصوص پرونده دیگری برگزار شد. در جریان جلسه دادگاه که در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری برگزار شده، حسین تاج وکیل مدافع خانم روحزاد به دفاع از او پرداخته است. در این پرونده اتهامات مطروحه علیه این معلم بازنشسته “اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و تبلیغ علیه نظام” عنوان شده بود.

ژاله روحزاد، معلم بازنشسته ساکن در تهران و همسر اسماعیل گرامی فعال کارگری محبوس در زندان تهران بزرگ است./ از کانال صنفی معلمان ایران

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل