تداوم بازداشت و بلاتکلیفی مجید خادمی در بازداشتگاه اداره اطلاعات اهواز

مجید خادمی

مجید خادمی، متهم سیاسی علیرغم گذشت ۱۰ روز از زمان دستگیری، کماکان در بازداشتگاه اداره اطلاعات اهواز در وضعیت بلاتکلیفی و تحت بازجویی به سر می‌برد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ مجید خادمی، متهم سیاسی علیرغم گذشت ۱۰ روز از زمان دستگیری، کماکان در بازداشتگاه اداره اطلاعات اهواز به سر می برد.

یک منبع مطلع با اشاره به اینکه آقای خادمی یک بار اجازه تماس تلفنی با خانواده خود را داشته است، گفت: «دستور قرار بازداشت موقت وی به مدت یک ماه توسط شعبه چهار بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان صادر شده است. تاکنون در خصوص دلایل بازداشت وی اطلاعی در دست نیست و حتی وکیل مدافع وی نیز اجازه دسترسی به محتویات پرونده را ندارد.»

مجید خادمی روز چهارشنبه یک تیرماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. بازداشت آقای خادمی پس از برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اتهاماتش در شعبه یک دادگاه انقلاب بندرماهشهر به ریاست قاضی سیدمهران مهمان نواز صورت گرفته بود.

سجاد چاتر، وکیل دادگستری پیشتر با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود ضمن اعلام این خبر نوشته بود: «موکلم ‎مجید خادمی پس از جلسه امروز در دادگاه انقلاب ماهشهر مجددا به دلیل اتهامات جدیدی توسط ماموران امنیتی شهرستان بهبهان با حکم جلب نیابت از بهبهان در دادگاه ماهشهر بازداشت و به بهبهان منتقل شد.»

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مجید خادمی، متهم سیاسی قرار بود در تاریخ ۹ خردادماه، در شعبه ۱ دادگاه انقلاب بندرماهشهر برگزار شود که به دلیل اعتراض به عدم رعایت تشریفات قانونی توسط قاضی پرونده تجدید و به روز چهارشنبه ۱ تیرماه موکول شد.

مجید خادمی به همراه مهران قره باغی در تاریخ ۲۸ دیماه ۹۸ توسط ماموران اطلاعات سپاه بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد در بهبهان منتقل شد. این شهروندان حدود ۱ ماه بعد با پایان مراحل بازجویی به زندان این شهرستان منتقل شدند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید