جلسه رسیدگی به اتهام‌های احسان‌الله اسدی و صفر زمانی، در دادگاه کیفری شهرستان لنگرود برگزار خواهد شد

احسان‌الله اسدی و صفر زمانی

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات احسان‌الله اسدی و صفر زمانی در دادگاه کیفری شهرستان لنگرود برگزار خواهد شد. این افراد پیش‌تر توسط دادگاه انقلاب این شهر به اتهام‌های تبلیغ علیه نظام، دعوت به اعمال خشونت آمیز و اخلال در نظم عمومی از طریق دعوت به تجمعات غیرقانونی، تفهیم اتهام شده بودند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز یکشنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۱، احسان الله اسدی و صفر رمضانی، دو تن از فعالان صنفی فرهنگیان ساکن شهرستان لنگرود از توابع استان گیلان توسط شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو لنگرود محاکمه خواهد شد.

براساس ابلاغیه صادره ه توسط شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شهرستان لنگرود؛ احسان الله اسدی و صفر رمضانی با اتهام‌های تبلیغ علیه نظام، دعوت به اعمال خشونت آمیز و اخلال در نظم عمومی از طریق دعوت به تجمعات غیرقانونی، محاکمه خواهند شد.

لازم به ذکر است، در تاریخ ۱ خرداد ماه ۱۴۰۱، احسان الله اسدی و صفر رمضانی، توسط شعبه سه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب لنگرود تفهیم اتهام شده بودند.

احسان الله اسدی و صفر رمضانی، در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، با دریافت ابلاغیه ای کتبی به این جلسه بازپرسی احضار شده بودند.

احسان الله اسدی و صفر رمضانی، در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، در جریان تجمع اعتراضی فرهنگیان در شهرستان لنگرود بازداشت و پس از انتقال به بازداشتگاه و طی مراحل بازجوئی، در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، با تودیع وثیقه آزاد شدند. / به نقل از شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان کشور،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید