بازداشت و بلاتکلیفی یاسین شه بخش، علیرغم گذشت بیش از 60 روز در اطلاعات سپاه زاهدان

یاسین شه بخش

یاسین شه بخش، علیرغم گذشت بیش از دو ماه از تاریخ بازداشت در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌برد.‌ این نوجوان به اتهام حمل سوخت قاچاق بازداشت و بازجویی شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زنزدانیان سیاسی و مدنی؛ روز شنبه 19 شهریور ماه ۱۴۰۱، یاسین شه بخش، فرزند کریم، اهل روستای کلگان از توابع شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان، علیرغم گذشت بیش از ۶۰ روز از تاریخ بازداشت در بازداشتگاه اطلاعات سپاه زاهدان بطور بلاتکلیف به سر می برد.

براساس اعلام منابع مطلع از وضعیت این شهروند:”علیرغم پیگیری خانواده یاسین شه بخش و وعده سید حسبن‌آبادی، قاضی شعبه ۶ دادگاه انقلاب زاهدان برای ملاقات وی با خانواده اش اما در پی ممانعت ضابط امنیتی از وعده محقق نشد. و لو کماکان بطور بلاتکلیف در بازداشتگاه سپاه زاهدان است.”

لازم به ذکر است، یاسین شه بخش از اقوام مازیار شه بخش، نوجوان بازداشتی است که از تاریخ ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۰، پس از بازداشت توسط ماموران اطلاعات سپاه زاهدان وی هم بطور بلاتکلیف به سر می‌برد.‌

در تاریخ ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۱، یاسین‌ شه بخش، به همراه ۱۲ تن دیگر توسط نیروهای امنیتی به اتهام سوخت بری بازداشت و جهت بازجوئی به بازداشتگاه اطلاعات سپاه شیراز زاهدان منتقل شد./ به نقل از حال وش،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید