اعتراض‌های سراسری؛ بازداشت دستکم سه شهروند توسط نیروهای امنیتی

فریناز صراف، الهه بایرامیان و سیاوش خادم حسینی

نیروهای امنیتی در ادامه بازداشت‌های گسترده اخیر سه شهروند به نام‌های فریناز صراف، الهه بایرامیان و سیاوش خادم حسینی، را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.‌

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ طی روزهای اخیر، فریناز صراف، الهه بایرامیان و سیاوش خادم حسینی، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. از وضعیت آنها اطلاعی دقیقی در دسترس نیست.

براساس این گزارش، روز دوشنبه چهار مهر ماه ۱۴۰۱، فریناز صراف، کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر در هنرستان، توسط نیروهای امنیتی، بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.از مکان‌ نگهداری، ارگان‌ بازداشت کننده و وضعیت وی اطلاعی در دست نیست.‌

همچنین، طی روزهای اخیر، سیاوش خادم حسینی، بازیگر تئاتر و سینما، پس از بازداشت توسط نیروهای امنیتی به مکان نامعلومی منتقل شد. از وضعیت وی اطلاعی در دست نیست.

از سوی دیگر، طی هفته های پیش، الهه بایرامیان، ساکن ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی، بازیگر تئاتر، پس از ضرب و شتم و رفتار خشونت آمیز، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. از ارگان بازداشت کننده، مکان نگهداری، مصادیق حقوقی اتهامات و وضعیت الهه بایرامیان اطلاعی در دست نیست.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید