اعتراض‌های سراسری؛ نعیم وحیدیان، شهروند بهایی به صورت بلاتکلیف در زندان تهران بزرگ به سر می‌برد

نعیم وحیدیان

نعیم وحیدیان، شهروند بهایی بازداشت شده در جریان اعتراض‌های سراسری بطور بلاتکلیف در زندان تهران بزرگ به سر می برد. او در جریان اعتراض‌های جاری بازداشت شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز یکشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۱، نعیم وحیدیان، شهروند بهایی، ساکن تهران و از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری علیرغم اتمام بازجویی در زندان تهران بزرگ بطور بلاتکلیف محبوس و از حقوق یک متهم محروم است.

یک منبع مطلع در تشریح وضعیت این شهروند بهایی گفت:”بیش از ۴۰ روز از بازداشت نعیم وحیدیان گذشته و این درحالی است که بازجوئی ها و تفهیم اتهام وی به اتمام رسیده. خانواده او به دادسرای زندان اوین مراجعه کردند اما پاسخ درستی مبنی بر تبدیل قرار پرونده به آنها ندادند و این شهروند بهایی بطور بلاتکلیف در زندان تهران بزرگ بسر می برد.”

این منبع مطلع در ادامه افزود:”نعیم از زمان بازداشت چند مرحله تماسهای کوتاهی با خانوداه خود برقرار کرده و همه نگرانی ها از این هست که احتمالا عقاید مذهبی وی منجر به بلاتکلیفی بیشتر وی در بازداشت بشود.”

لازم به ذکر است، نعیم وحیدیان، در تاریخ ۹ مهر ماه ۱۴۰۱، در جریان برگزاری اعتراضات سراسری در تهران بازداشت و پس از انتقال به زندان اوین و طی مراحل بازجوئی در بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات پس از اتمام بازپرسی سپس به زندان تهران بزرگ منتقل شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید