اعتراض‌های سراسری؛ محمد غلام زاده، دانشجوی مقطع دکترا در رشته جامعه شناسی سیاسی دانشگاه تهران به پنج سال حبس تعزیری محکوم شد

محمد غلام زاده

دادگاه انقلاب تهران به ریاست ابوالقاسم صلواتی با صدور دادنامه ای محمد غلام زاده را به تحمل حبس تعزیری محکوم کرد. او به اتهام اجتماع و تبانی از طریق شرکت در تجمعات دانشجویی، به تحمل پنج سال حبس تعزیری محکوم شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۱، محمد غلام زاده، دانشجوی مقطع دکترا در رشته جامعه شناسی سیاسی دانشگاه تهران و محبوس در زندان تهران بزرگ، توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست ابوالقاسم صلواتی به تحمل پنج سال حبس تعزیری محکوم شد.

یک منبع مطلع در تشریح این خبر گفت:”محمد غلام زاده، از بابت اتهام(اجتماع و تبانی از طریق شرکت در تجمعات دانشجویی) به تحمل پنج سال حبس تعزیری محکوم و حکم مذکور به علی شریف زاده اردکانی، وکیل مدافع وی ابلاغ شده است.”

لازم به ذکر است، محمد غلامزاده، در تاریخ ۳ مهر ماه ۱۴۰۱، توسط ماموران قرارگاه ثارالله سازمان اطلاعات سپاه پاسداران توام با ضرب و شتم بازداشت و جهت بازجوئی به بند۲الف این ارگان امنیتی واقع در زندان اوین منتقل شد.

محمد غلام زاده، پس از اتمام بازجوئی ها در تاریخ ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۱، به زندان تهران بزرگ منتقل شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید