دادگاه انقلاب کاشان، حمید جعفری نصرآبادی، را به بیش از ۲۲ ماه حبس و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرد

حمید جعفری نصرآبادی

شعبه یک دادگاه انقلاب شهرستان کاشان با صدور دادنامه‌ای، حمید جعفری نصرآبادی را به حبس محکوم کرد. او پیش‌تر به تبلیغ علیه نظام و توهین به رهبری، تفهیم اتهام شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز سه شنبه هشت آذر ماه ۱۴۰۱، حمید جعفری نصرآبادی، اهل کاشان، معلم، مترجم و نویسنده، توسط شعبه یک دادگاه انقلاب این شهرستان به ریاست قاضی اصغر غفاری نسب، در مجموع به تحمل ۲۲ ماه و دو روز حبس تعزیری و مجازات‌های تکمیلی محکوم شد.

براساس دادنامه صادره توسط شعبه اول دادگاه انقلاب شهرستان کاشان؛ حمید جعفری نصرآبادی از بابت اتهام (توهین به رهبری) به تحمل ۱۵ ماه و یک روز حبس تعزیری و از بابت اتهام (تبلیغ علیه نظام) هم به هفت ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم شد. همچنین، بعنوان مجازاتهای تکمیلی هم به دو سال انفصال از خدمت و دو سال منع خروج از کشور محکوم شد.”

به فرض تائید این حکم در دادگاه تجدیدنظر و اعمال ماده ۱۳۴ از قانون مجازات اسلامی تحمل اشد مجازات از بابت اتهام (توهین به رهبری) یعنی ۱۵ ماه و یک روز حبس تعزیری برای حمید جعفری نصرآبادی لازم به اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است، این فرهنگی شاغل در هنرستان کارودانش شهرستان کاشان، در تاریخ ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۱، در محل کار خود و با همراهی مسئول حراست اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان، بازداشت و به زندان یزدل کاشان منتقل و چندی بعد اعلام سد که وی به زندان دستگرد اصفهان منتقل شده است./ به نقل از کانون صنفی معلمان ایران،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید