‌‏مادر جاویدنام عرفان رضایی: ایران ما را فراخوانده است.

مادر دادخواه شهید عرفان رضایی با انتشار مطلبی در اینستاگرام در واکنش به تخریب بنر این جانباخته راه آزادی خطاب به سرکردگان و مزدوران جمهوری اسلامی نوشت:

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از اینستاگرام مادر عرفان رضایی، یکصد و بیست و هفت روز است که قوی‌تر شدم، شجاع‌تر، آگاه‌تر با اراده‌تر، به بعضی چیزهایی که اعتقاد نداشتم یا گاها شک داشتم معتقد شدم، هیچ وقت تا به این لحظه از زندگی خود در اوج یاس امیدوار نبودم.

 

دیروز یکی از کتابهای عرفان به نام “نادر پسر شمشیر” را ورق می‌زدم که از کلام نادر شاه افشار نوشته شده بود؛ “كیست كه نداند مردان بزرگ از درون كاخهای فرو ریخته به قصد انتقام بیرون می‌آیند، انتقام از خراب كننده. ندایی در درونم می گفت: برخیز، ایران تو را فراخوانده است و برخواستم.”

 

میدانی، تو سیاست و حکومت نمیدانی، بگذار بگویم برایت چقدر اشتباه رفتی، مردم مصیبت‌دیده، مردم رنج دیده و زخمی، مردمانی قوی و خطرناکند، تو از ما قوی و خطرناک ساختی، تو صیقلمان دادی!

با دستهای کثیفت بنر عرفان را گرفتی، با کمال پررویی هشدار دادی، باز هم به همان متن و طرحی که میخواستم گذاشتم، این خاک را من خریدم، مالکش خودم هستم.

 

بزدل، عرفان برای همه شناخته شده است، نیازی به دوباره وصل کردن این شعر و طرح نبود،

فقط خواستم بگویم هر چیزی که تو خراب کنی، من و مردان بزرگ ایران به قصد انتقام بر می‌خیزیم و آباد می‌کنیم، ایران ما را فرا خوانده است.

 

خوشا اگر نه رها زیستن، مردن به رهایی!

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید