افزایش فشار بر خانواده زرتشت احمدی راغب زندانی سیاسی!

امروز 16 بهمن‌ماه 1401، زرتشت احمدی راغب زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی در پنجمین روز اعتصاب غذای اعتراضی که با‌ خانواده تماس گرفته متوجه شده، خودروی شخصی او که در اختیار همسر و فرزند کوچکش بوده هنگام سفر به همدان توسط ماموران حکومتی توقیف شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، ماموران امنیتی اذعان داشتند که حکم‌ توقیف از قبل به آنها اعلام شده پیش از این ماجرا نیز حساب‌های بانک صادرات و ملی این فعال حقوق بشر بنابه دستور دادگاه انقلاب شهریار مسدود گردیده بود. اکنون که این فعال مدنی نزدیک به ۱سال‌ است که بخاطر امضا بیانیه ۱۴ نفر در زندان به سر می‌برد مدت‌هاست که نهادهای امنیتی و قضایی با  اعمال فشار مضاعف به خانواده دست به چنین قانون شکنی‌هایی می‌زنند که هم نقض حقوق شهروندی و پایمال کردن حقوق بشر است.

از سوی دیگر فرزند این فعال ‌مدنی که بارها برای پیگیری این فشارها و قانون‌شکنی‌ها به شعبات گوناگون دادگاه انقلاب دادسرا و بازپرسی انقلاب در شهرستان شهریار مراجعه کرده به او پاسخ درستی نداده‌اند.

زرتشت احمدی‌راغب اعلام‌ کرده در برابر این بیداد و ستم سکوت نخواهد کرد همانند همیشه و از انواع اعتراضات تا پای جان ایستادگی می‌کند و جمهوری اسلامی و مافیای فاسد رهبری بدانند با این فشارهای غیرانسانی و قانون‌شکنانه پایدار نخواهد ماند و محکوم به زوال است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید