امیرمهدی خادم، جهت تحمل محکومیت خود احضار، بازداشت و روانه زندان مرکزی اصفهان (دستگرد) شد

امیرمهدی خادم

امیرمهدی خادم، برای تحمل دوران حبس تعزیری خود بازداشت و به زندان مرکزی اصفهان (دستگرد) منتقل شد. او پیش‌تر به اتهام‌هایی همچون (اجتماع و تبانی به قصد برهم‌زدن امنیت کشور) به پنج سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱، امبرمهدی خادم، ساکن استان اصفهان و از بازداشت شدگان اعتراض‌های اخیر، پس از مراجعه به واحد اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب این شهر بازداشت و برای تحمل حبس خود به زندان مرکزی اصفهان (دستگرد) منتقل شد.

یک منبع مطلع در این‌باره گفت:”در حالی حکم حبس تعزیری ۵ ساله امیرمهدی خادم اجرا شده که وی از بیماری خود ایمنی در رنج است و پیشتر هم‌مدارک پزشکی خود را به کمیسیون پزشکی قانونی ارسال کرده بود اما مسئولان قضایی از توجه به وضعیت وی سر باز می زنند.”

لازم به اشاره است، امیرمهدی خادم، پس از محاکمه در دادگاه انقلاب اصفهان از بابت اتهام (اجتماع و تبانی به قصد برهم‌زدن امنیت کشور) به تحمل ۵ سال حبس تعزیری محکوم شد. این حکم توسط دادگاه گاه تجدیدنظر استان اصفهان عینا تائید شد.

امیرمهدی خادم، در جریان برگزاری اعتراضات سراسری در استان اصفهان بازداشت و پس از طی مراحل بازجوئی و بازپرسی سپس با تودیع وثیقه آزاد شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید