آزادی حنظله هدایتی و امیراحمد منظمی، با تودیع قرار وثیقه از زندان تهران بزرگ

حنظله هدایتی و امیراحمد منظمی

حنظله هدایتی و امیراحمد منظمی، پس از طی مراحل بازجویی و تفهیم اتهام با تودیع وثیقه تا اتمام مراحل دادرسی از زندان تهران بزرگ آزاد شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی،‌ عصر شنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۱، حنظله هدایتی، فرزند هاشم، فعال سیاسی و دانشجوی مقطع دکتری رشته مدیریت دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، محبوس و بلاتکلیف در زندان تهران بزرگ، پس از طی مراحل بازجویی و تشکیل جلسه بازپرسی با تودیع وثیقه آزاد شد شد.

یک منبع مطلع در این‌باره به گزارشگر ما گفت:”آزادی حنظله هدایتی با تودیع وثیقه ای به مبلغ یک میلیارد تومان تا اتمام مراحل دادرسی از زندا تهران بزرگ صورت گرفته است.”

لازم به اشاره است، حنظله هدایتی، در تاریخ ۵ دی ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت  و جهت بازجوئی و تشکیل پرونده به بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات و بند۲۴۰ حفاظت اطلاعات قوه قضائیه واقع در زندان اوین منتقل و پس طی مراحل بازپرسی و تفهیم اتهام سپس به تیپ ۶ زندان تهران بزرگ منتقل شده بود.

در خبری دیگر، طی روزهای اخیر، امیراحمد منظمی، پس از طی مراح بازجویی و تفهیم اتهام در شعبه بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۳ تهران با تودیع وثیقه آزاد شد.

براساس این گزارش، آزادی امیراحمد منظمی، پس از تفهیم اتهام وی و با تودیع وثیقه صورت گرفته و او باید در انتظار دریافت ابلاغیه جلسه دادرسی خود باشد.

لازم به اشاره است، امیراحمد منظمی، در تاریخ ۵ دی ماه ۱۴۰۱، پس از یورش نیروهای امنیتی به منزل پدری وی بازداشت و جه بازجویی به زندان اوین منتقل شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید