مولوی عبدالحمید کشتن معترضان را اشتباه بزرگ حکومت و گناهی سنگین خواند

مولوی عبدالحمید

امام جمعه زاهدان «مسجد مکی» مولوی عبدالحمید، در اولین جمعه سال جدید با اشاره به اعتراض‌های اخیر و وضعیت کشور در بخشی از سخنان خود گفت«کشتن معترضان را اشتباه بزرگ حکومت و گناهی سنگین خواند»

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز جمعه چهار فروردین ۱۴۰۲، مولوی عبدالحمید در اولین جمعه سال جدید با اشاره به مسایل کشور کشتن معترضان از سوی حکومت و برخوردهای خشن و شکنجه آنان را در خیزش سراسری اشتباه بزرگ حاکمیت و گناهی سنگین خواند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان افزود: بیماری اقتصاد کشور ریشه در مسایل سیاسی دارد و باید با تمام دنیا و کشورهای توسعه یافته روابط برقرار بشود تا منافع ملی کشور تامین و مشکلات مردم رفع شود.

مولوی عبدالحمید با ابراز امیدواری در سال جدید و حل مشکلات مردم ایران به سختی ها و شکنجه زنان و مردان اشاره کرد و گشایش و فرج را برای ملت ایران آرزو کردند.

ایشان به انتخابات های گذشته اشاره کردند و گفتند در واقع انتخابات نبوده بلکه انتصابات بودند چرا که مردم حق انتخاب فرد مورد نظر خود را نداشته اند.

قابل ذکر است مردم زاهدان امروز هم در بیست و پنجمین جمعه اعتراضی خود با جمعیتی هزاران نفری به خیابانها آمدند و شعارهای اعتراضی سر دادند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید