سینا کاکی، توسط دادگاه انقلاب کرمانشاه به حبس و مجازات‌های تکمیلی محکوم شد

سینا کاکی

دادگاه انقلاب استان کرمانشاه با صدور دادنامه‌ای، سینا کاکی را به تحمل حبس تعزیری و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرد. او پیش‌تر به اتهام‌هایی همچون فعالیت تبلیغی علیه نظام، محاکمه شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، طی روزهای گذشته، سینا کاکی، ساکن استان کرمانشاه و از بازداشت شدگان مرتبط با اعتراض‌های سراسری، پس از محاکمه در شعبه چهار دادگاه انقلاب استان کرمانشاه در مجموع به تحمل هفت ماه حبس تعزیری و مجازات تکمیلی محکوم شد.

براساس دادنامه صادره توسط شعبه چهار دادگاه انقلاب استان کرمانشاه:”سینا کاکی، از بابت اتهام (فعالیت تبلیغی علیه نظام) به تحمل هفت ماه حبس تعزیری و بعنوان مجازات تکمیلی هم به دو سال منع خروج از کشور، دو سال منع عضویت در احزاب، گروهها و دسته جات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی محکوم شده است.”

در این گزارش، به میزان محکومیت سینا کاکی از باتب بخش دوم پرونده قضائی وی که به شعبه ۱۱۲ دادگاه کیفری دو اسان کرمانشاه ارجاع شد اشاره ای نشده است.

لازم به اشاره است، سینا کاکی، در تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در جریان مراسم چهلم سینا نادری ـ از جان باختگان اعتراضات سراسری در استان کرمانشاه، بازداشت و پس از انتقال به بازداشتگاه و طی مراحل بازجویی و تفهیم اتهام سپس به زندان دیزل آباد استان کرمانشاه منتقل و در تاریخ ۵ آذر ماه ۱۴۰۱، با تودیع وثیقه ای به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان آزاد شده بود.

این شهروند ساکن استان کرمانشاه، در تاریخ ۶ دی ماه ۱۴۰۱، برای دومین مرحله در این استان، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید