پلمب دستکم ۲۵۰ واحد صنفی در استان مازندران و یک رستوران در جزیره کیش

پلمب

اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی در استان مازندران دستکم ۲۵۰ واحد صنفی را پلمب کردند. همچنین، یک واحد صنفی رستوران هم در جزیره کیش پلمب شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، طی روزهای اخیر، رستوران متعلق به رضا رشیدپور، مجری پیشین سازمان صدا و سیما که در جزیره کیش فعالیت می کرد توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی پلمب شد.

براساس این خبر که در صفحه رسمی اینستاگرام آن رستوران منتشر شده علت پلمب این واحد صنفی (عدم رعایت شئونات اسلامی) عنوان شده است.

در خبری دیگر به نقل از ایرنا، امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲، مسیب موسوی، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، از پلمب ۲۵۰ واحد صنفی و خدماتی به علت (عدم رعایت موازین حجاب و عفاف) خبر داد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در تشریح این خبر گفت:”تعداد۲۵۰ واحد صنفی نیز باوجود تذکرات قبلی و به دلیل بی‌ توجه به مسئله عفاف و حجاب پلمب شدند.”

,وی همچنین افزود:”در راستای نظارت به مقوله فرهنگی عفاف و حجاب در واحدهای صنفی و فروشگاه‌های بزرگ تاکنون سه هزار و ۹۰۰ مورد بازدید قرار گرفته که به ۲ هزار و ۳۴۳ واحد تذکر شفاهی و یا کتبی داده شد.”

لازم به اشاره است، تعداد واحدهای صنفی فعال در استان مازندران، حدود ۴۰۰ هزار واحد صنفی است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید