گزارشی از آخرین وضعیت منوچهر بختیاری محبوس در زندان چوبیدر قزوین

منوچهر بختیاری

همسر منوچهر بختیاری در صفحه اینستاگرام خود نوشت جان شوهرم در خطر است او طی یک تماس تلفنی دو دقیقه‌ای از زندان گفته است: “من یک سال است ممنوع الملاقات و ممنوع التماس هستم و فقط در حضور مامور زندان می توانم با خانواده خود صحبت کنم.” آقای بختیاری از سه روز پیش در اعتراض به عدم توجه مسئولین به خواسته‌های خود دست به اعتصاب غذا زده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز چهارشنبه 16 فروردین 1402، منوچهر بختیاری پدر پویا بختیاری بدون دسترسی به حقوق اولیه یک زندانی در زندان چوبیدر قزوین محبوس شده است. او در اعتراض به عدم توجه مسئولین زندان روز دوشنبه دست به اعتصاب غذا زده است. خانم بختیاری طی تماس دو قیقه‌‌ای که با همسرش داشت در صفحه اینستاگرام خود اینگونه نوشت:

“امروز چهارشنبه 16 فروردین 1402،
طی تماس کوتاه 2 دقیقه ای که همسرم منوچهر بختیاری
با من گرفتند اعلام کردند، با وجود بیماری و نیاز به جراحی
سه روز اعتصاب غذا کرده اند، بخاطر اینکه ایشان بیش از
یک سال است ممنوع الملاقات و ممنوع التماس است
و از درمان هم محروم…
رژیم میخواهد همسرم را در سکوت منوچهر بختیاری را از
بین ببرد…
صدای او باشید که صدای ملت ایران بوده و هست….
یک فرزندش را کشتند و اجازه حتی عذاداری به او ندادند و سورن  را 2 سال است که ندیده…
با وجود نامه آزادی دیوان عالی  برا همسرم که بیش از یک سال میگذرد و با وجود داشتن چند نامه پزشکی قانونی و وجود صحبت سخنگوی قوه قضائیه که خود گفتند، باز در سیاهچال زندان است.
همسرم منوچهر بختیاری رهبر رژیم جمهوری اسلامی را در حضور خبرنگاران  به مناظره طلبید تا به او بگوید چرا جوانان آبان را کشت چرا سکوت کرد و چرا پدر دادخواه را در سیاه چال انداخت….
صحبتم به رژیم جمهوری اسلامیست، شما دنیا را تهدید میکنید و از قدرت خود میگویید اما آنقدر حقیر هستید که از منوچهر بختیاری میترسید.. البته فریب و ریا و نيرنگ، پایه و اساس حکومت شماست…
ما از شما متنفریم و تا زنده ایم نه میبخشم و نه فراموش میکنیم…
حکومت شما در تاریخ ننگ تمام حکومتهای دیکتاتوری هست… و نام شما را تا ابد به بدی و ظلم به یاد می آوریم….”

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید