تداوم بازداشت و بلاتکلیفی الهه محمدی، علیرغم گذشت بیش از شش ماه از تاریخ دستگیری در زندان قرچک ورامین

الهه محمدی

الهه محمدی، خبرنگار بازداشتی علیرغم گذشت بیش از شش ماه از زمان دستگیری، کماکان در زندان قرچک ورامین در بازداشت و بلاتکلیفی به سر می‌برد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲، الهه محمدی کماکان در زندان قرچک ورامین در بازداشت و بلاتکلیفی به سر می‌برد.

سعید پارسا، همسر خانم محمدی ضمن بیان اینکه “وکیل مدافع این خبرنگار اجازه دسترسی به پرونده قضایی موکلش را ندارد”، اعلام کرد: “هر چه تلاش کردیم پاسخی نگرفتیم، از دادسرا تا دادگاه، یکی پس از دیگری مواد قانون دادرسی عادلانه نقض شد.”

آقای پارسا افزود: “با هر مسئولی میشد ملاقات کردیم بارها نامه نوشتیم، ساعت‌ها و روزها جلوی اوین دادسرا دادستانی و پشت در اتاق مسئولین مربوطه نشستیم حتی دستور بررسی فوری گرفتیم. بارها قول مساعد شنیدیم اما تا به امروز با وجود بارها مراجعه نه پاسخی دریافت می‌کنیم و نه فریادرسی یافته ایم و ما همچنان در همان بلاتکلیفی روز اول هستیم.”

خانم محمدی خبرنگار روزنامه هم میهن، در تاریخ ۷ مهرماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شد.
این خبرنگار، در تاریخ هجدهم بهمن ماه سال گذشته، از زندان قرچک ورامین به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد؛ او مجددا یک روز بعد، از زندان اوین به زندان قرچک ورامین انتقال یافت.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید