توقیف، تفتیش و احضار قربان بهزادیان نژاد، فعال سیاسی به دادسرای اوین

قربان بهزادیان نژاد

نیروهای امنیتی در شهرستان دماوند، پس از تفتیش منزل، برخی لوازم شخصی قربان بهزادیان نژاد، را توقیف و این فعال سیاسی را به دادسرا احضار کردند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، در ساعات پایانی سه شنبه پنج اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، منزل شخصی قربان بهزادیان نژاد،‌ فعال سیاسی و از افراد نزدیک به میرحسین موسوی، توسط نیروهای امنیتی تفتیش و برخی لوازم الکترونیکی شخصی وی و خانواده اش توقیف و این فعال سیاسی جهت تفهیم اتهام به دادسرای ناحیه ۳۳ تهران احضار شد.

براساس این گزارش، ماموران امنیتی پس از تفتیش منزل قربان بهزادیان نژاد برخی لوازم الکترونیکی از قبیل گوشی های تلفن همراه، لپ تاپ و برخی اقلام دیگر را از این فعال سیاسی نزدیک به میرحسین موسوی توقیف کردند.

همچنین، با توجه به علام ماموران امنیتی، قربان بهزادیان نیا باید صبح یکشنبه ۱۰ ازدیبهشت ماه ۱۴۰۲، جهت بازپرسی و تفهیم اتهام به شعبه دادسرای ناحیه ۳۳ تهران واقع در زندان اوین مراجعه کند.

لازم به اشاره است، در حالی قربان بهزادیان نژاد، به دادسرای زندان اوین احضار شده که پایگاه خبری جام جم آنلاین، ضمن انتشار خبر بازداشت سید علیرضا بهشتی شیرازی، از دیگر افراد نزدیک به میرحسین موسوی علت این پرونده سازی را شرکت این ۲ عضو هیات مدیره دانشگاه تربیت مدرس در همایش مجازی گفت‌وگو برای نجات ایران که در کلاب هاوس برگزار شده بود، عنوان کرد.  / به نقل از شبکه شرق،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید