دادگاه انقلاب استان ایلام: محمد عباس زاده، به حبس، جزای نقدی و مجازات‌های تکمیلی محکوم شد

محمد عباس زاده

محمد عباس زاده، توسط دادگاه کیفری استان ایلام به شش ماه و یک روز حبس تعزیری، پرداخت جریمه نقدی و مجازات تکمیلی محکوم شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، طی روزهای اخیر، محمد عباس زاده، اهل استان ایلام، توسط شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو استان ایلام، به تحمل شش ماه و یک روز حبس و پرداخت ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک فقره دیگر مجازات تکمیلی محکوم شد.

بر اساس این گزارش، حکم صادره از بابت بخش دوم پرونده قضایی محمد عباس زاده صادر و بر همین اساس وی به اتهام (توهین به ائمه اطهار در فضای مجازی) و (نشر اکاذیب) به تحمل شش ماه و یک روز حبس، پرداخت ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی و نوشتن ۵۰ صفحه مقاله بصورت دست نویس با موضوع (عواقب توهین به مقدسات در آخرت) محکوم شده است.

لازم به اشاره است، محمد عباس زاده، در بخش دیگر از پرونده قضایی خود نیز به اتهام (حضور در تجمعات و اغتشاشات)، (ارتباط با گروه‌های معاند نظام) به تحمل یک سال حبس تعلیقی، پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده بود.

این شهروند ساکن استان ایلام، در تاریخ ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۱، در جریان برگزاری اعتراضات سراسری، توسط نیروهای امنیتی، بازداشت و پس از انتقال به بازداشتگاه امنیتی و طی مراحل بازجویی و تفهیم اتهام، سپس به زندان مرکزی ایلام منتقل و در تاریخ ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۱، با تودیع قرار وثیقه ای به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان آزاد شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید