اعدام سه زندانی به اتهام «مواد مخدر» در زندان قزالحصار کرج

زندان قزالحصار کرج

حکم اعدام سه زندانی به نام‌های شهاب منصورنسب، صمد گراوند و سعید گراوند، که پیش‌تر به اتهام جرائم مربوط به «مواد مخدر» به اعدام محکوم شده بودند در زندان قزلحصار کرج به اجرا در آمد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، سحرگاه امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲،‌ شهاب منصورنسب، صمد گراوند و سعید گراوند، سه زندانی محکوم به جرائم (مواد مخدر) و محبوس در زندان قزلحصار کرج مرکز استان البرز، اعدام شدند.

در تشریح چگونگی بازداشت و روند حقوقی این پرونده لازم به اشاره است، پس از شناسایی محلی در سطح شهر تهران که به فعالیت در تولید هروئین می‌پرداخت، شهاب منصورنسب، صمد گراوند و سعید گراوند، بعنوان متهمان این پرونده توسط ماموران بازداشت و از آنها بیش از ۳۹ کیلوگرم هروئین، مقادیر زیادی مواد پیش‌ساز ساخت هروئین و تجهیزات تولید مواد مخدر نیز توقیف شد.

پس از طی مراحل بازجویی و تنظیم کیفرخواست، پرونده شهاب منصورنسب، صمد گراوند و سعید گراوند، توسط شعبه دادگاه انقلاب تهران، از بابت اتهام (افساد فی الارض از طریق مشارکت در نگهداری و تولید ۳۹ کیلو و ۳۹۶ گرم و ۲۰ سانت هروئین)، محاکمه و هر یک از این افراد به اعدام محکوم و پرونده آنها در پی اعلام فرجام خواهی به دیوان عالی کشور ارجاع و احکام صادره برعلیه آنها عینا تائید و پرونده این افراد به شعبه اجرای احکام ارجاع شده بود./ به نقل از میزان،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید