احضار مونا بختیاری خواهر پویا بختیاری به دادسرای عمومی و انقلاب زنجان

مونا بختیاری

مونا بختیاری خواهر پویا بختیاری از جانباختگان اعتراضات سراسری آبان ۹۸، با دریافت ابلاغیه‌ای کتبی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زنجان احضار شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، مونا بختیاری، خواهر پویا بختیاری از جانباختگان اعتراضات سراسری آبان ۹۸، با دریافت ابلاغیه ای به شعبه دهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب زنجان احضار شد.

بر اساس احضاریه ای که توسط شعبه دهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب زنجان صادر و به این شهروند ابلاغ شده است، از خانم بختیاری خواسته شده تا برای “تصحیح اطلاعات و یا مطلع شدن از اطلاعات پرونده” به این مرجع قضائی مراجعه کند.

همچنین خانم بختیاری اعلام کرد: “در تاریخ هفتم فروردین ماه سال جاری نیز به شعبه یک بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج جهت «اخذ توضیح به عنوان مطلع پیرامون گزارش ضابطین دادگستری» احضار شده بود؛ اما به دلیل عدم دریافت پیامک متوجه این ابلاغیه نشده است.”

منا بختیاری، خواهر پویا بختیاری از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۳۹۸ ایران است. وی پیش‌تر نیز در جریان حضور و تجمع در مزار سردار اسعد بختیاری، یکی از مشروطه خواهان ایرانی، در اصفهان بازداشت و یک روز بعد آزاد شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید