اعتراض‌های سراسری ۱۴۰۱: جلسه رسیدگی به اتهام‌های حمیده زراعی در دادسرای کرج برگزار شد

حمیده زراعی

جلسه رسدیگی به اتهام‌های حمیده زراعی در دادسرای کرج برگزار شد. خانم زارعی در این دادگاه به اتهام «فعالیت تبلیغی به نفع گروه های مخالف نظام جمهوری اسلامی» به دفاع از خود پرداخت.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز چهارشنبه 10 خردادماه، جلسه بازپرسی حمیده زراعی، از بازداشت شدگان اعتراض‌های سراسری ۱۴۰۱، در شعبه 22 دادسرای عمومی و انقلاب کرج برگزار شد.

در جریان این جلسه که در شعبه بیست و دوم دادسرای عمومی و انقلاب کرج به ریاست قاضی محمدی برگزار شده است، خانم زراعی از بابت اتهام «فعالیت تبلیغی به نفع گروه های مخالف نظام جمهوری اسلامی» به دفاع از خود پرداخته است.

روز دوشنبه هشتم خردادماه، حمیده زراعی توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود بازداشت و پس از گذشت دو روز به زندان کچویی کرج منتقل شد.

خانم زراعی پیش‌تر در تاریخ سیزدهم اردیبهشت ماه امسال، طی ابلاغیه ای از بابت اتهام «فعالیت تبلیغی به نفع گروه های مخالف نظام جمهوری اسلامی» به شعبه بیست و دو بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرج احضار شده بود.

حمیده زراعی، پیش‌تر در رابطه با اعتراض‌های سراسری ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و در تاریخ ۱۸ بهمن ماه سال گذشته به دنبال صدور بخشنامه “عفو” از زندان کچویی کرج آزاد شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید