تداوم اعتصاب غذای زرتشت احمدی‌‌راغب و انتقال وی به قرنطینه زندان اوین

زرتشت احمدی‌‌راغب

در پی تداوم اعتصاب غذای زرتشت احمدی‌‌راغب او به قرنطینه زندان اوین «سلول انفرادی» منتقل شد. این زندانی به دلیل تداوم اعتصاب غذا به سلول انفرادی منتقل شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، زرتشت احمدی‌راغب، فعال مدنی محبوس در بند شش به دنبال تداوم اعتصاب غذا از سلول انفرادی به قرنطینه منتقل شده است.

مسئولان زندان این اقدام را با هدف شکستن اعتصاب غذای این زندانی انجام داده‌اند در حالی که آقای احمدی‌راغب تاکید کرده که تا حصول مطالبات خود به اعتصاب ادامه می‌دهد.

وی طی روزهای اخیر با دستور فرزادی، رئیس زندان و بدون هیچ ابلاغ قانونی و حکم شورای انضباطی به سلول انفرادی منتقل شده بود.

همان روز مهدی مسکین‌نواز، زندانی سیاسی نیز در اعتراض به ظلم مسئولان زندان و اقدامات فراقانونی آنها علیه زندانیان سیاسی، دست به اعتصاب غذای خشک زد.

این زندانیان  سیاسی محبوس در بند شش زندان اوین همچنین از روز پنجشنبه یازدهم خرداد ماه از حق برقراری تماس تلفنی با خارج از زندان محروم شده‌‌اند.

این محرومیت در پی تصمیم نهادهای امنیتی نظام و ماموران امنیتی آنها در زندان صورت گرفته و سبب نگرانی خانواده این زندانیان شده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید