بازداشت و انتقال فرشید جهانتاب جهت تحمل محکومیت یازده ساله به زندان بهبهان

فرشید جهانتاب

فرشید جهانتاب برای سپری کردن محکومیت حبس خود بازداشت و به زندان بهبهان منتقل شد. او پیش‌تر به اتهام تخریب و تحریق ساختمان بانک و تاسیسات عمومی و اخلال در نظام عمومی به تحمل یازده سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲، فرشید جهانتاب، فرزند: جمعه، متولد: ۱۳۷۵، ساکن شهرستان بهبهان از توابع استان خوزستان، برای سپری کردن حبس تعزیری ۱۰ ساله خود بازداشت و به زندان بهبهان منتقل شد.

براساس این گزارش، فرشید جهانتاب، در دوران دادرسی، توسط شعبه دادگاه انقلاب بهبهان، محاکمه و از بابت اتهامات (تخریب و تحریق ساختمان بانک و تاسیسات عمومی) به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری و در بخش دوم از پرونده قضایی خود هم توسط شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری۲ بهبهان، از بابت اتهام (اخلال در نظام عمومی) به تحمل یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده بود.

جلسه دادرسی به پرونده فرشید جهانتاب، در تاریخ ۲۱ مهر ماه ۱۳۹۹، توسط شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو شهرستان بهبهان برگزار شده بود.

پس از ابلاغ احکام و اعتراض، پرونده فرشید جهانتاب به شعبه دادگاه تجدیدنظر استان خوزستان، ارجاع و احکام صادره بدوی عینا تائید و پرونده وی به شعبه اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان ارجاع شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید