دلنوشته همسر صالح میرهاشمی در آستانه چهلمین روز قتل حکومتی همسرش (صالح میرهاشمی) در اصفهان

مونا محمدی و صالح میرهاشمی

مونا محمدی همسر صالح میرهاشمی با انتشار تصاویری در آستانه چهلمین روز قتل حکومتی همسرش در بخشی از دلنوشته خود نوشت: «آرام جانم نمیتونم باور کنم اصلا ۴۰ روزه که صداتو نشنیدم و ندیدمت.»

به گزارش کمپین دفاع از زنداینان سیاسی و مدنی، صالح میرهاشمی بلطاقی (۱۳۶۵ – ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) معترض در جریان خیزش سراسری ۱۴۰۱ بود که به اتهام تیراندازی و کشته شدن دو بسیجی و یک سرهنگ یگان ویژه جمهوری اسلامی در ۲۵ آبان بازداشت و در دادگاه انقلاب اصفهان با حکم قاضی مرتضی براتی به اتهام محاربه اعدام شد.

مونا محمدی بمناسبت چهلمین روز  از اعدام همسرش« صالح میرهاشمی» دلنوشته ای را منتشر کرده است که در ادامه می آید:

آرام جانم نمیتونم باور کنم اصلا ۴۰ روزه که صداتو نشنیدم و ندیدمت! این تیشرت روز آخر تنت بود. هنوز بوی عطر تنت بهشه. تنها چیزی که این روزا آرومم میکنه همینه. درسته که راهی که انتخاب کردی تهش برای من بد بود ولی برای تو نه چون جات بهترین جاست،اما من به انتخابت احترام میذارم عزیزدلم و همیشه سرم بخاطر اینکه همسر تو بودم بالاست. قربونت برم دلم برا روزایی که زنگ میزدی برا ملاقاتامون تو اون اتاق منحوس تنگ شده خیلی. آخ قلبم چقدر باذوق گفتی میخوام برم باشگاه از شنبه آخ از اون دفترچه‌ای که بدستم نرسید.

آخ از سعید و حسابگریاش و نقاشیاش بگی آخ از مجید و غر زدنای بامزش بخاطر لباس بگی. وای از اونروزا. همسرم، چقدر دلمون خوش بود صالح امروز زنگ میزنه و چقدر خام بودیم از اون ملاقات… یه مرد ۳۶ ساله‌ی جا افتاده شده بودی اما حیف نذاشتن خیرتو ببینم وای از اون نگاه آخر که هنوز جلوی چشمامه. کاش بیشتر پیشت میموندم. کاش به اندازه‌ی تموم عمرم محکم‌تر بغلت کرده بودم. راستی حواست هست سالگرد ازدواجمونه‌ها، تو آسمونا مبارکت باشه مرد. من به نبودنت هم وفادارم دوست دارم.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید