پژمان مرادی کجاست؟ علیرغم گذشت بیش از ۱۵ ماه از زمان دستگیری توسط اطلاعات سپاه همچنان بلاتکلیف زندانی است

پژمان مرادی

پژمان مرادی علیرغم گذشت بیش از ۱۵ ماه از زمان دستگیری همچنان در یکی از بازداشتگاه های اطلاعات سپاه پاسداران زندانی است. او تحت شکنجه است، بیم آن می رود که با اعترافات اجباری رو به رو شده باشد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، پژمان مرادی، جوان اهل روانسر کرمانشاه در تاریخ بیست و ششم اسفند ماه ۱۴۰۰ توسط نهادهای اطلاعاتی ربوده شده و پس از گذشت بیش از ۱۵ ماه تاکنون هیچ اطلاعی از سرنوشت او در دسترس نیست.

پژمان آخرین بار در این تاریخ در روستای “دیوزناو” از توابع شهرستان سروآباد در کردستان حضور داشته و پس از ربایش وی توسط ماموران اطلاعات سپاه، خانواده او اطلاعی از وضعیت حیات این جوان ندارند.

بنابر گزارش منابع آگاه، برخی نیروهای اطلاعات سپاه با برقراری تماس مخفیانه با خانواده پژمان از بازداشت او خبر داده‌اند، این در حالی است که تاکنون هیچ نهادی حاضر به پاسخگویی شفاف درباره وضعیت او نشده است.

از سویی دیگر، از تاریخ بیست و ششم اسفند ماه ۱۴۰۰ تاکنون هیچگونه ارتباطی از جانب این جوان کُرد با خانواده‌اش برقرار نشده است.

منابع آگاه می‌گویند: پژمان در پی «مخبریِ مزدوران بومی نظام» و پرونده‌سازی اداره اطلاعات مریوان و کردستان ربوده و ناپدید شده است.

پژمان در صفحه اینستاگرام خود آموزش‌هایی درباره ماهیگیری ارائه می‌داد و در تاریخ مذکور برای ماهیگیری به رودخانه رفته بود که توسط عناصر سپاه ربوده شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید