بازداشت یک شهروند توسط پلیس امنیتی در بوشهر

بازداشت

ماموران پلیس امنیت در استان بوشهر، یک شهروند را بازداشت و به دادسرا تحویل دادند. این شهروند به اتهام «توهین به مقدسات اسلامی و توهین به قومیت ها در ایران» در فضای مجازی بازداشت شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز پنجشنبه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۲، سرهنگ سهام صالحی، جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از بازداشت یک فعال فضای مجازی ساکن عالیشهر از توابع استان بوشهر را به اتهام (توهین به مقدسات اسلامی) و (توهین به قومیتها در ایران) از تشکیل و ارجاع پرونده این متهم به دادسرای انقلاب آن استان سخن گفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر در تشریح این خبر گفت:”برابر رصد صورت گرفته توسط سازمان اطلاعات انتظامی استان مشخص شد فردی با هویت معلوم در فضای مجازی اقدام به ایجاد محتوای تفرقه افکنی بین قومیت ها و مذاهب در کشور می کند و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.”

وی در ادامه افزود:”با اقدامات اطلاعاتی و سایبری صورت گرفته متهم در آدرس مورد نظر شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در شهر عالیشهر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.”

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر در ادامه خاطرنشان کرد:”متهم برای طی مراحل بعدی به مرجع قضایی معرفی و سپس با قرار وثیقه روانه زندان مرکزی بوشهر شد.”

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید