احضار مهدی میرابی، روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای به دادسرای میناب

مهدی میرابی

مهدی میرابی، به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب احضار شد. برای ادای توضیحات در پی شکایت اداره ورزش و جوانان مبنی بر توهین در آن دادسرا حاضر شود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز سه شنبه ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۲، مهدی میرابی، روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای، اهل و ساکن شهرستان میناب از توابع استان هرمزگان، در پی شکایت اداره ورزش و جوانان آن شهرستان، به شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب، فراخوانده شد.

براساس ابلاغیه صادره توسط مدیر دفتر دادیاری، شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب که در تاریخ ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۲، صادر شده مهدی میرابی باید ظرف مدت پنج روز از تاریخ دریافت برای ادای توضیحات در پی «شکایت اداره ورزش و جوانان مبنی بر توهین» در آن دادسرا حاضر شود.

لازم به اشاره است، مهدی میرابی پس از آن با پرونده سازی قضایی مواجه شده که پیشتر مقاله هایی را در خصوص ضعف عملکرد مدیریتی در اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب به رشته تحریر در آورده بود.

مهدی میرابی در یکی از مقاله های خود که در وبسایت انصاف نیوز منشر شده بود، خطاب به امام جمعه، فرماندار و دادستان شهرستان میناب نوشته بود:(اگر قرار باشد از کل مدیرانِ رده بالا، میانی و عملیاتیِ کشور یک نفر را به عنوان چهره زشت و ناکارآمدِ مطلق انتخاب کنند و نسبت به عملکردِ دوران مسئولیتش جایزهٔ «بی‌کفایتِ نمونه» برایش در نظر بگیرند و طی مراسمی آن جایزه را به وی اهدا نمایند، بی‌شک آن شخص کسی نیست جز، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب).

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید