استان اصفهان: آزادی سه عضو خانواده‌ی مهسا موگویی با تودیع قرار وثیقه آزاد شدند  

خانواده‌ی مهسا موگویی

سه عضو خانواده مهسا موگویی، پس از اتمام بازجویی و تفهیم اتهام، با تودیع قرار وثیقه به صورت موقت از زندان مرکزی اصفهان و زندان دولت آباد آزاد شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۲، میلاد موگویی، محمدعلی موگویی و عفت «نام خانوادگی نامشخص»، سه عضو خانواده مهسا موگویی، پس از اتمام مراحل بازجویی و تفهیم اتهام، با تودیع قرار وثیقه از زندان مرکزی اصفهان و زندان دولت آباد، آزاد شدند.

براساس این گزارش، آزادی میلاد موگویی، محمدعلی موگویی از زندان دستگرد اصفهان و عفت(نام خانوادگی نامشخص) هم از بند زندان دولت آباد اصفهان، با تودیع قرار وثیقه و پس از تفهیم اتهام این شهروندان، صورت گرفته و این افراد باید در انتظار دریافت ابلاغیه تشکیل جلسه دادگاه خود باشند.

یک منبع مطلع در این خصوص گفت:”اتهام تفهیم شده به هر یک از این ۳ عضو خانواده موگویی«فعالیت تبلیغی علیه نظام» عنوان شده است.

لازم به اشاره است، محمدعلی موگویی به همراه همسرش عفت«نام خانوادگی نامشخص» و فرزندشان میلاد موگویی، در تاریخ ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۲، در جریان برگزاری مراسم یادبود مهسا موگویی، در ارامستان فولادشهر اصفهان، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بودند.

مهسا موگویی، متولد ۱۳۸۲، در تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱، هنگام حضور در اعتراض های سراسری، بر اثر اصابت گلوله های ساچمه ای به نقاط حیاتی بدنش، به شدت مجروح و در نهایت جان خود را از دست داد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید