تهران: اتمام مراحل بازجویی انتقال زهرا سعیدیان‌جو به زندان سپیدار اهواز

زهرا سعیدیان‌جو

زهرا سعیدیان‌جو، خواهر میلاد سعیدیان جو، یکی از جانباختگان اعتراض های سراسری ۱۴۰۱ در ایذه، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شده بود، پس از گذشت یک ماه از زمان دستگیری به زندان سپیدار اهواز انتقال داده شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، زهرا سعیدیان‌جو، خواهر میلاد سعیدیان جو، یکی از جانباختگان اعتراض های سراسری ۱۴۰۱ در ایذه، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شده بود، پس از گذشت یک ماه از زمان دستگیری به زندان سپیدار اهواز انتقال داده شد.

زهرا سعیدیان‌جو روز یکشنبه ١٨ تیرماه ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی شهر تهران بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود.

امید سعیدیان‌جو، برادر وی با انتشار این خبر، اعلام کرد: خواهرم روز گذشته در محل کارش در تهران توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. به گفته آقای سعیدیان جو، بازداشت خواهرش به دلیل همدردی و دیدار با خانواده‌های داغدار در جریان انقلاب ژینا، صورت گرفته است.

امید و زهرا سعیدیان‌جو، پیش‌تر همزمان با برگزاری مراسم تولد میلاد سعیدیان‌جو بر سر مزارش بازداشت و پس از مدتی آزاد شدند.

میلاد سعیدیان‌جو، ۲۶ ساله و اهل ایذه روز چهارشنبه ۲۵ آبان‌ماه ١۴٠١، در جریان اعتراض های مردمی در این شهر، مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید