احضار و تفتیش منزل حسین ماهینی و همسرش ـ انیس مهِمدی از سوی نیروهای امنیتی

حسین ماهینی و انیس مهِمدی

نیروهای امنیتی به منزل حسین ماهینی و همسرش انیس مهِمدی، یورش بردند و منزل آنان را مورد تفتیش قرار داده و سپس وی را به داسرای جرائم امنیت اخلاقی تهران، احضار کرده اند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز چهارشنیه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲، انیس مهِمدی، همسر حسین ماهینی ـ بازیکن پیشین باشگاه پرسپولیس، از یورش نیروهای امنیتی به منزل خود خبر داد.

این فعال مجازی در تشریح این خبر نوشت:«من خونه نیستم، ریختن تو خونمون، چرا آخه؟ چرا اینقدر استرس به مامیدین بچه هان مُردن از ترس».

یورش نیروهای امنیتی به منزل این زوج، در حالی صورت گرفته که در تاریخ ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۲، انیس مهِمدی، جهت بازپرسی و تشکیل پرونده قضایی از بابت اتهام های (تولید، ارسال، توزیع و انتشار آثار مستهجن و مبتذل به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی)به شعبه ۵ بازپرسی در دادسرای ناحیه ۳۸ جرائم امنیت اخلاقی تهران، احضار شده بود.

در حالی انیس مهِمدی، با پرونده سازی قضایی مواجه شده که پیش از این و در تاریخ ۶ مهر ماه ۱۴۰۱، حسین ماهینی، همسر وی، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از انتقال به زندان اوین و طی مراحل بازجویی ها با تودیع وثیقه آزاد شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید