زندان مرکزی زاهدان: بلاتکلیفی از حبیب شادزهی سرجو، علیرغم گذشت بیش از یک ماه از تاریخ دستگیری

حبیب شادزهی سرجو

حبیب شادزهی سرجو، اهل سراوان علیرغم گذشت بیش از یک ماه از زمان دستگیری همچنان بلاتکلیف در زندان مرکزی زاهدان به سر می برد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز جمعه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۲، حبیب شادزهی سرجو، فرزند محمدصالح، اهل شهرستان سراوان از توابع استان سیستان و بلوچستان، علیرغم گذشت بیش از یک ماه از تاریخ دستگیری به صورت بلاتکلیف و در محرومیت از حق ملاقات با خانواده خود در بند ۹ زندان مرکزی زاهدان به سر می برد.

براساس این گزارش، با توجه به انتقال حبیب شادزهی سرجو به بند ۹ زندان مرکزی زاهدان بازجویی ها از این شهروند به اتمام رسیده اما هنوز پرونده وی به دادگاه ارسال نشده و قرار قضایی صادره بر پرونده وی بازداشت است.

همچنین، با توجه به عدم پاسخگویی صحیح بازپرس دادسرای انقلاب و اداره اطلاعات سپاه سراوان به خانوهده حبیب شادزهی سرجو، از اتهامات تفهیم شده به وی در مرحبه بازپرسی اطلاعی حاصل نشده است.

لازم به اشاره است، حبیب شادزهی سرجو، در تاریخ ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۲، توسط ماموران اداره اطلاعات سپاه سجاد در شهرستان سراوان از توابع استان سیستان و بلوچستان، دستگیر و به بازداشتگاه مرکزی آن نهاد امنیتی در زاهدان منتقل و پس از طی مراحل بازجویی ها و تفهیم اتهام به بند ۹ زندان مرکزی زاهدان، منتقل شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید