واکنش جمعی از زندانیان سیاسی بند زنان زندان اوین در اعتراض به اختلال مداوم تلفن زندان

زندان اوین

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، جمعی از زندانیان سیاسی بند زنان زندان اوین در بیانیه‌ای در واکنش به اختلال مداوم تلفن زندان، تنها راه برقراری تماس زندانیان با بیرون، خواستار اعتراض به سازمان زندان‌ها و تحریم شرکت خدمات ارتباطی «آسیاتک» شدند.

متن کامل این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، قرار گرفته است در ادامه می‌آید:

مردم شریف ایران؛
ما جمعی از زندانیان در بند سیاسی زندان زنان اوین اعلام می‌کنیم از زمان عقد قرارداد سازمان زندان‌ها با شرکت آسیاتک برای تلفن زندانیان (یعنی تنها راه تماس زندانیان با بیرون از زندان)، نه‌تنها هزینه‌ تلفن برای زندانیان تا چهار برابر گران‌تر شده، بلکه کیفیت تماس‌ها بسیار افت کرده است.

به‌طوری‌که مداوم با قطعی و اختلال تماس روبرو هستیم و درعمل امکان ارتباطی ما بسیار محدودتر از قبل و با ادیت و آزار همراه شده است.

این مشکل بدون شک محدود به بند زنان زندان اوین نیست و زندانیان بی‌صدای دیگر استان‌ها و زندان‌های جرائم عادی نیز از آن رنج می‌برند.

ما و همچنین زندانیان مرد زندان اوین اقدامات اعتراضی متعددی در اعتراض به این شرایط انجام داده‌ایم اما نه سازمان زندان‌ها و نه شرکت آسیاتک به‌عنوان طرف قرارداد هیچ اقدامی برای بهبود وضعیت تماس ما نکرده‌اند.

ما این وضعیت را حاصل همدستی امنیتی در جهت کاهش امکان ارتباط زندانیان تلقی می‌کنیم و از هر فرد آگاه می‌خواهیم با اعتراض به سازمان زندان‌ها به هر نحوی و همچنین تحریم شریک تجاری‌اش شرکت آسیاتک به بلند کردن صدای اعتراض ما در مقابل این وضعیت کمک کند.

قدردان شما هستیم، دستانمان در اعتراض به ظلم در پیوند و صدایمان خاموش نشدنی‌ است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید