زندان ایلام: گزارشی از آخرین وضعیت رضا کوشکی‌نژاد

رضا کوشکی‌نژاد

رضا کوشکی‌نژاد که در حال سپری نمودن محکومیت دو سال حبس خود در زندان ایلام می باشد با پرونده ای جدید روبه رو شده است. او در این پرونده به تبلیغ علیه نظام و ایجاد جو بدبینی نسبت به گروه های مسلح تفهیم اتهام شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، رضا کوشکی‌‌نژاد، عضو گروه پدافند هوایی ارتش در آبدانان از بازداشت شدگان اعتراض های سراسری ۱۴۰۱، دوران محکومیت دو سال حبس خود را در زندان ایلام سپری می‌کند. با پرونده ای که دو ماه پیش برای وی گشوده شده رو به رو شده است.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این زندانی در خصوص آخرین وضعیت او به گزارشگر ما گفت: “حدود دو ماه پیش، آقای کوشکی‌نژاد با گشایش پرونده جدیدی مواجه شد. تبلیغ علیه نظام و ایجاد جو بدبینی نسبت به گروه های مسلح، از جمله اتهاماتی است که در خصوص این پرونده به او نسبت داده شده و پرونده در حال حاضر در مرحله تحقیقات مقدماتی است.”

رضا کوشکی‌ نژاد، پیش‌تر در تاریخ بیست و چهارم آذرماه ۱۴۰۱، در رابطه با اعتراض های سراسری سال گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.
او نهایتا خردادماه سال جاری توسط نیروهای امنیتی در خرم آباد بازداشت و جهت تحمل دوران محکومیت دو سال حبس خود به زندان ایلام منتقل شد
.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید