اعتراض های (زن، زندگی، آزادی) احضار و تهدید خانواده شورش نیکنام توسط نهادهای امنیتی مهاباد

شورش نیکنام

همسر، پدر و برادر؛ شورش نیکنام از جانباختگان اعتراض های (زن، زندگی، آزادی) در مهاباد، توسط نهادهای امنیتی احضار و در رابطه با شرکت در مراسم سالگرد خیزش اعتراضی «ژینا» مورد تهدید قرار گرفتند.

به گزارش کمپین دفاع از زنداینان سیاسی و مدنی، روز دوشنبه ششم شهریورماه ١۴٠٢، سیران (همسر)، رسول نیکنام (پدر) و شیرزاد نیکنام (برادر)، از اعضای خانواده شورش نیکنام از جانباختگان انقلاب ژینا در شهر مهاباد توسط نیروهای امنیتی این شهر احضار و مورد بازجویی و تهدید قرار گرفتند.

نیروهای امنیتی در رابطه با سالگرد خیزش اعتراضی ژینا، آن‌ها را از شرکت در هرگونه مراسم منع کرده و تهدید کرده‌اند که اگر در مراسم‌ سالگرد خیزش اعتراضی ژینا شرکت کنید، عواقب آن متوجه خود شما خواهد بود.

شورش نیکنام ۳۳ ساله، اهل روستای “قلعه جوغه” از توابع شهر مهاباد روز پنج‌شنبه ۲۶ آبان‌ماه ١۴٠١ در جریان خیزش اعتراضی ژینا در محله “بری شیلانان” مهاباد از ناحیه سینه و شکم مورد هدف گلوله نیروهای امنیتی قرار گرفت.
او سرانجام روز یک‌شنبه ششم آذرماه ١۴٠١ پس از ده روز دست‌وپنجه نرم کردن با مرگ در بیمارستان “سیدالشهداء” ارومیه بر اثر شدت جراحات جانباخت.

شورش نیکنام متاهل و دارای یک فرزند خردسال بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید