زندان اوین: مخالفت سازمان زندان‌ها از اعزام جعفر ابراهیمی به مرخصی درمانی

جعفر ابراهیمی

سازمان زندان‌ها علیرغم تایید پزشکی قانونی برای مرخصی درمانی جعفر ابراهیمی بازرس شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران؛ از اعزام او به بیرون از زندان خودداری می‌کند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، سازمان زندان‌ها علیرغم تاکید پزشکی قانونی برای مرخصی درمانی جعفر ابراهیمی بازرس شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران؛ از اعزام او به بیرون از زندان خودداری می‌کند.

بر اساس این گزارش، در حالی‌ است که پزشکی قانونی تشخیص داده‌ است که ضروری است جعفر ابراهیمی، برای گرفتن درمان، به مرخصی درمانی برود؛ با این وجود هنوز زندان اوین اقدامی در این خصوص انجام نداده است.

جعفر ابراهیمی، معلم زندانی، به دلیل مشکلات گوارشی، بر اثر عدم‌ رسیدگی پزشکی تخصصی، وضعیت جسمی وخیمی پیدا کرده است.  آقای ابراهیمی، مدتهاست که به دلیل عود بیماری التهاب روده نیاز فوری به درمان دارد.

جعفر ابراهیمی، بازرس شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران در تاریخ ١٠ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد.
قرار بازداشت آقای ابراهیمی در تاریخ ۱۳ مردادماه برای بار دوم تمدید و سپس حکم پنج سال حبس این فعال صنفی، در تاریخ ٦ آذر ماه ۱۴۰۱، توسط دادگاه تجدید نظر استان تهران عینا تایید شد.

آقای ابراهیمی، با وجود بیماری، از زمان بازداشتش، همچنان از مرخصی درمانی محروم بودە است و دوران حبس خود را در زندان اوین سپری می‌کند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید