یک زن در تهران توسط خواستگار خود مورد اسیدپاشی قرار گرفت

اسیدپاشی

یک زن در تهران توسط خواستگارش مورد اسیدپاشی قرار گرفت. متهم پس از بازداشت، انگیزه خود از اقدام مذکور را مخالفت این زن با پیشنهاد ازدواج وی عنوان کرد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز دوشنبه ششم شهریورماه، یک زن در بلوار فردوس واقع در غرب تهران مورد اسیدپاشی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، “ساعت ۹ شب دوشنبه ۶ شهریور، پسر جوانی وارد رستوران فست فودی در بلوار فردوس شد. چند مشتری داخل مغازه بودند و مرد جوان در حالی که چاقویی به‌ دست داشت، نه تنها مشتری‌ ها، بلکه پرسنل فست فود را نیز با تهدید بیرون کرد. او بعد از بیرون کردن ۱۰ مشتری و پرسنل، درهای مغازه را از داخل قفل و صاحب رستوران را که زن میانسالی به نام ستاره بود در مغازه حبس کرد. شاهدان این ماجرا بلافاصله با پلیس تماس گرفتند.”

بدین ترتیب مأموران در ورودی را شکسته و با ورود به محل مرد جوان را بازداشت کردند. با ورود به مغازه، مشخص شد ستاره توسط مرد جوان مورد اسید پاشی قرار گرفته است. وی برای سیر مراحل درمان به بیمارستان منتقل شد.

متهم در تحقیقات گفت: “مدتی است که عاشق این زن شده‌ ام اما وقتی به خواستگاری‌ اش رفتم جواب رد داد. گفت تو ۲۰ سال از من کوچک‌ تری یا اینکه میگفت من بچه دارم و بچه هایم دوست ندارند ازدواج کنم و تو جای بچه من هستی.”

به‌ دنبال اعترافات پسر جوان به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران او در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار داده شد.
اسید، یکی از معدود محصولاتی است که بازار خرید و فروش آن در کشور هرگز از رونق نیفتاده است. علاوه بر سهولت دسترسی و تهیه اسید در بازارهای ایران، نبود قوانین پیشگیرانه کافی نیز بر تداوم جرمی تحت عنوان “اسیدپاشی” موید شده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید