آزادی موقت جمال عدالت و محمد زاهدی، از زندان بهبهان با تودیع قرار وثیقه

جمال عدالت و محمد زاهدی

جمال عدالت و محمد زاهدی محبوس در زندان بهبهان با اتمام مراحل بازجویی و تفهیم اتهام به صورت موقت با تودیع قرار وثیقه از زندان بهبهان آزاد شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز سه شنبه ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۲، جمال عدالت با اتمام مراحل بازحویی و تفهیم اتهام به صورت موقت با تودیع قرار وثیقه از زندان بهبهان آزاد شد.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این شهروند گفت: “اتهام های مطروحه علیه جمال عدالت توهین به رهبری، تبلیغ علیه نظام و توهین به مقدسات عنوان شده است.”

به گفته این منبع مطلع، جلسه رسیدگی به اتهام های آقای عدالت در بخش دیگری از پرونده وی در تاریخ ۱۸ شهریورماه، در شعبه یک دادگاه عمومی و انقلاب ماهشهر برگزار خواهد شد.

جمال عدالت در تاریخ بیست و پنجم مردادماه، پس از حضور در شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان بازداشت و به زندان بهبهان منتقل شده بود.

همچنین روز سه شنبه چهاردهم شهریورماه، محمد زاهدی، شهروند اهل بهبهان با تودیع قرار وثیقه از زندان این شهر آزاد شد.

آزادی آقای زاهدی با تودیع وثیقه هفتصد میلیون تومانی صورت گرفته است.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این شهروند گفت: “اتهام های مطروحه علیه محمد زاهدی توهین به رهبری و مقامات کشوری عنوان شده است.”

محمد زاهدی در تاریخ سی و یکم مردادماه، پس از حضور در شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان بازداشت و به زندان بهبهان منتقل شده بود.

بازداشت آقای زاهدی به دلیل انتشار مطالبی در صفحه شخصی اینستاگرامش صورت گرفته است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید