نرگس محمدی: هر اتفاقی برای من بیفتد، مسئولیتش با جمهوری اسلامی است

نرگس محمدی

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، حساب اینستاگرام نرگس محمدی با اعلام خبر ضرب و جرح این زندانی سیاسی توسط پرسنل زندان اوین و تهدید او توسط مسئولان‌ زندان نوشت:

نرگس در تماس تلفنی که ساعت شش و چهل و پنج دقیقه از داخل زندان داشت گفته: امروز به دلیل خودکشی یکی از همبندی هایم که برای دومین بار طی سه روز گذشته اتفاق افتاد به بهداری اوین رفتم از برخورد عامدانه و جلادانه یکی از پرستاران که میشناسمش و برای دومین بار بالای سر زندانی رفتار ضد انسانی تمسخر و توهین میکرد و حتی برای گرفتن رگ برای تزریق سرم سر باز میزد شاکی شدم.

به دلیل نداشتن روسری روی سرم میخواستند مرا به بند باز گردانند. همبندی عزیزم با حال وخیم برای دومین بار طی سه روز به بیمارستان لقمان اعزام شد.

ناگهان فردی که تا کنون مسئولان زندان از معرفیش سر باز میزنند با الفاظ رکیک و توهین آمیز اقدام به تهدید من کرد. او می‌گفت نشانت می‌دهم اینجا کجاست و صدایت را میبرم گفتم میدانم اینجا کجاست.

اینجا همانجایی است که جلادان بهنام محجوبی، کاووس سید امامی، زهرا كاظمى ، هدى صابر ، ستار بهشتی و سینا را کشتند و جوانان سرزمین من به راحتی در اوین میمیرند و تو الان مرا به بریدن صدایم و نشان دادن شکنجه هایتان تهدید میکنی.

او از الفاظ توهین‌آمیز … استفاده کرد. وقتی جوابش را دادم نیروهای زندان به سمت من آمدند و دستها و بدنم را گرفتند و کشیدند که آثار کبودی روی بدنم هست. مسئول امنیتی از بهداری رفت. حدود چند دقیقه همینطور که من را گرفته بودند و میکشیدن، به حیاط زندان بردند. من شروع کردم به فریاد زدن که حق ندارید زندانی را تهدید کنید و جان ما در دستان انسانهایی است که انسانیت ندارند.

بالای یکی از ماشینها رفتم و شعار مرگ بر جمهوری اسلامی دادم. مردان بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات و مسئولان زندان آمدند و جمع شدند و مسئول اجرای احکام بند ۲۰۹ شروع به تهدید کرد از بالای ماشین پایینم آوردند و داخل امبولانس سوارم کردند و به بند بازگرداندند هر اتفاقی برای من بیفتد مسئوليتش با جمهوری اسلامی است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید