بیانیه: جمعی از زندانیان سیاسی محبوس در ندامتگاه مرکزی کرج

ندامتگاه مرکزی کرج

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، جمعی از زندانیان سیاسی محبوس در ندامتگاه مرکزی کرج ضمن تسلیت به جانباخته های خیزش اعتراضی (زن، زندگی، آزادی) در حمایت از سالگرد این خیزش طی بیانیه ای از همه اقشار عزیز، یکدلی و اتحاد حول نظامی بدون حاکمیت بصورت شورایی، را خواستاریم.

متن کامل این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، قرار گرفته است در ادامه می‌آید:

درود بر مردم شریف ایران

بدین وسیله ضایعه فجیح جانباختگان و ستم دیدگان راه آزادی و حق طلبی سال‌های اخیر بدست رژیم ظالم، و دیکتاتور جمهوری به ظاهر اسلامی را به همه خانواده های محترم و  مردم آزادی خواه و ازاد اندیشان هموطن تسلیت عرض می‌کنیم.

اکنون همه به این نتیجه رسیدیم، که این درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمی‌شود، لذا ما همبستگی خود را در این راه بی بازگشت را مجددا اعلام کرده و از همه‌ی اقشار عزیز، یکدلی و اتحاد حول نظامی بدون حاکمیت بصورت شورایی را که شامل نکته های ۱و۲و۳و۴و۵ مانیفست رنسانس ایران آزاد میباشد رو خواستاریم.

که یکی از این نتایج حاصله انجام شده اصالت حقوق بشر و بهرمندی مساوی از تمام منابع و سرمایه های کشور ما یعنی عدالت اجتماعی میشود اشاره کرد. و همینطور حضور پرشور و با شکوه شما را در کنار تمام خانواده های داغدار راه آزادی به ویژه خانواده های دادخواه مظلوم سالهای اخیر، که همگی در تحقق و تولد ایرانی آزاد نقشی جاودانه داشته اند، را خواستاریم و همیشه از تک تک شما عزیزان که در این راه، چه در جهت ارتقای شان و کرامت انسانی و چه در راه آزادی میهن عزیزمان ایران، همدل و متحد بوده و هستید، از شما سپاسگزاریم.

جمعی از زندانیان سیاسی ندامتگاه کرج
روز پنج شنبه ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۲،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید