گزارشی از تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت مهدی اعتمادسعید و نرگس سرداری

مهدی اعتمادسعید و نرگس سرداری

مهدی اعتمادسعید، بازیگر و نمایش‌ پرداز علیرغم گذشت صد و بیست و سه روز و همسرش نرگس سرداری، دانش آموخته روانشناسی پس از گذشت پنجاه و پنج روز از زمان دستگیری، کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی به سر می برند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، مهدی اعتمادسعید، بازیگر و نمایش‌ پرداز و همسرش نرگس سرداری، دانش آموخته روانشناسی کماکان در بازداشت به سر می برند.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این شهروندان گفت: “علیرغم پیگیری های خانواده این زوج از مراجع قضایی و امنیتی، مسئولین مربوطه از ارائه پاسخی شفاف در خصوص وضعیت و محل نگهداری این شهروندان امتناع می کنند. امری که منجر به افزایش نگرانی های خانواده و نزدیکان آنها شده است.”

به گفته این منبع مطلع، “آنها فقط چند تماس تلفنی کوتاه بدون اشاره به محل نگهداری با خانواده خود داشته اند.”

این شهروندان از زمان بازداشت تاکنون از دسترسی به وکیل محروم مانده اند. همچنین اتهامات مطروحه علیه آقای اعتمادسعید “تشویق مردم به فساد و فحشا” عنوان شده است.

مهدی اعتمادسعید در تاریخ نوزدهم خردادماه، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شد. ماموران دو هفته پس از بازداشت اقدام به تفتیش منزل و محل کار این شهروند کرده و شماری از وسایل شخصی، مدارک وی و تلفن همراه همسر او را ضبط کردند.

در تاریخ بیست و پنجم مرداد نیز، نرگس سرداری، همسر آقای اعتمادسعید توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود واقع در تهران بازداشت شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید