زندان اوین (۲۰۹) بازداشت و بلاتکلیفی از محمدمهدی محمدی رهبری، علیرغم گذشت ۲۷ روز از زمان دستگیری

محمدمهدی محمدی رهبری

محمدمهدی محمدی رهبری، علیرغم گذشت ۲۷ روز از زمان دستگیری همچنان در زندان اوین (۲۰۹) به سر می برد. بازجویی از وی به اتمام رسیده است اما دلیل بازداشت وی در بند (۲۰۹) مشخص نیست.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۲، محمدمهدی محمدی رهبری، متولد: ۱۳۷۷، ساکن شهرستان ورامین از توابع استان تهران، محبوس و بلاتکلیف در زندان اوین، علیرغم سپری شدن دوران بازجویی ها بطور بلاتکلیف محبوس شده است.

یک منبع نزدیک به خانواده این زندانی گفت:”با توجه به اینکه بازجویی ها از آقای محمدی رهبری به اتمام رسیده بازجوی(کارشناس) پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر او را در اتاقهای چند نفره واقع در بند ۲۰۹ بطور بلاتکلیف نگه  داشته و قرار بازداشت موقت او تا ۴ روز دیگر به اتمام می رسد و احتمالا تمدید خواهد شد.”

این فرد مطلع در خصوص اتهامات منتسب شده به محمدمهدی محمدی رهبری، افزود:”مبنی اتهامات منتسب شده به این شهروند، فعالیت در فضای مجازی(اینستاگرام) و انتشار پست ها و مطالبی بوده که او در حساب کاربری شخصی خود منتشر کرده بود.”

لازم به اشاره است، محمدمهدی محمدی رهبری، در تاریخ ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی در شهرستان ورامین، دستگیر و برای تشکیل پرونده به بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات واقع در زندان اوین، منتقل شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید