صدور حکم اعدام برای سروان محمدرضا حبیبی

ضارب عضو خبرگان

سروان محمدرضا حبیبی، بازنشسته نیروی انتظامی که در شرکت انتظام به صورت قراردادی و در بخش نگهبانی و خدمات کار می‌کرد، توسط دستگاه قضایی به دلیل قتل آخوند عباسعلی سلیمانی، به اعدام محکوم شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، محمدرضا حبیبی، کارمند قراردادی بانک ملی که آخوند عباسعلی سلیمانی را به با ضرب گلوله کشت، از سوی دستگاه قضایی جمهوری اسلامی به اعدام محکوم شده است.

برخی منابع درباره نحوه هلاکت آخوند سلیمانی اینگونه نوشته‌اند؛ این آخوند به همراه همسر دخترش به بانک ملی مرکزی بابلسر، واقع در میدان شهربانی سابق رفته و درخواست سه میلیارد و چهارصد میلیون پول نقد به صورت تراول کرده است.

رئیس بانک اعلام کرد که این مقدار چک پول،  موجود نیست و باید از بابل و ساری درخواست کنیم و احتمالا فردا بتوانیم چنین پولی را آماده کنیم.

آخوند سلیمانی عصبانی شده و شروع به تهدید رئیس و پرسنل بانک کرده و فریاد می‌زند: من اینجا نزدیک چهارصدوبیست میلیارد تومان پول دارم، چطور نمیتوانم  یک بخش آن را نقدا دریافت کنم؟

سروان محمدرضا حبیبی، بازنشسته نیروی انتظامی که در شرکت انتظام به صورت قراردادی و در بخش نگهبانی و خدمات کار می‌کرد با شنیدن این حرفها به همکارش می‌گوید؛ من دیشب پول خرید یک شانه تخم مرغ را نداشتم و چند دانه تخم مرغ خریدم با اینکه پسرم و عروسم میهمان من بودند و این آخوند اینجا فقط چهارصدوبیست میلیارد تومان پول دارد؟

دقایقی بعد صدای چند گلوله شنیده شد و آخوند سلیمانی کشته شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید