تداوم بازداشت از رضا اقدسی در زندان اوین

رضا اقدسی

رضا اقدسی، فعال کارگری علیرغم گذشت ۲۵ روز از زمان دستگیری همچنان به صورت بلاتکلیف در زندان اوین در بازداشت موقت به سر می برد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، رضا اقدسی، فعال کارگری شهروند ساکن تهران علیرغم گذشت بیست و پنج روز از زمان دستگیری، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان اوین به سر می برد.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این شهروند گفت: “آقای اقدسی علیرغم گذشت بیست و پنج روز از زمان دستگیری، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان اوین به سر می برد. همچنین، روز شنبه بیست و هفتم آبان ماه، برای دومین بار جلسه دادگاه وی که مقرر بود در شعبه بیست و ششم دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری برگزار شود لغو شد.”

این منبع مطلع با بیان اینکه این جلسه دادگاه بدون اطلاع قبلی لغو شده است، افزود  “ دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات آقای اقدسی مقرر بود در تاریخ بیستم آبان ماه در مرجع قضایی مورد اشاره برگزار شود، اما به دلایل نامشخص برگزاری این جلسه به امروز موکول شده بود.”

جلسه اول دادرسی به اتهامات رضا اقدسی در تاریخ نهم آبان ماه در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد. وی بدون دسترسی به وکیل به دفاع از خود پرداخت و در پایان جلسه از دادگاه به بند ۴ زندان اوین منتقل شد.

در تاریخ دوم آبان ماه، رضا اقدسی، کارگر اخراجی ایران خودرو پس از حضور در شعبه سوم دادسرای اوین بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود. وی اواسط مهرماه به این شعبه احضار شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید