محکومیت رضا اقدسی به چهار سال و سه ماه حبس تعزیری

رضا اقدسی

رضا اقدسی فعال کارگری محبوس در زندان اوین از سوی دادگاه انقلاب تهران از بابت اتهام‌هایی همچون اتهام تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور به تحمل چهار سال و سه ماه حبس تعزیری محکوم شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، رضا (غلامرضا) اقدسی، فعال کارگری محبوس در زندان اوین، توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به چهار سال و سه ماه حبس تعزیری محکوم شد.

بر اساس حکمی که روز دوشنبه ششم آذرماه، توسط شعبه بیست و ششم دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری صادر و به همسر این شهروند ابلاغ شده، آقای اقدسی از بابت اتهام تبلیغ علیه نظام به هشت ماه حبس تعزیزی و از بابت اتهام اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور به سه سال و هفت ماه حبس با احتساب ایام بازداشت قبلی محکوم شده است.

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات رضا (غلامرضا) اقدسی پیشتر در شعبه مذکور برگزار شده بود.

در تاریخ دوم آبان ماه، رضا اقدسی، کارگر اخراجی ایران خودرو پس از حضور در شعبه سوم دادسرای اوین بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این شهروند به هرانا گفته بود: “آقای اقدسی، شهروند ناشنوا از بیماری های متعددی رنج میبرد و تحت درمان است. منزل شخصی وی پیشتر در جریان اعتراضات سراسری سال گذشته مورد تفتیش نیروهای امنیتی قرار گرفت و ماموران شماری از لوازم شخصی وی و خانواده را ضبط کردند.”

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید