برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های بهروز ایزدی راد در علی آباد کتول

بهروز ایزدی راد

جلسه رسیدگی به اتهام‌های بهروز ایزدی راد، در دادگاه انقلاب شهرسان علی آباد کتول برگزار شد. آقای ایزدی راد، پیش‌تر به اتهام تبلیع علیه نظام جمهوری اسلامی از طریق انتشار پست های تحریک آمیز در فضای مجازی اینستاگرام و تحریک و تشویش مردم به اغتشاشات علیه حاکمیت از طریق فضای مجازی اینستاگرام تفهیم اتهام شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۲، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات بهروز ایزدی راد، شهروند ساکن گرگان در شعبه اول دادگاه انقلاب شهرسان علی آباد کتول برگزار شد.

در جریان این جلسه که در شعبه اول دادگاه انقلاب شهرستان علی آباد کتول برگزار شده، آقای ایزدی راد از بابت اتهامات “تبلیع علیه نظام جمهوری اسلامی از طریق انتشار پست های تحریک آمیز در فضای مجازی اینستاگرام و تحریک و تشویش مردم به اغتشاشات علیه حاکمیت از طریق فضای مجازی اینستاگرام”، به دفاع از خود پرداخت.

اولین و دومین جلسه بازپرسی بهروز ایزدی راد در تابستان امسال در شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب علی آباد برگزار شد.

وی قبل از تشکیل این پرونده در تاریخ بیست و پنجم اردیبهشت ماه امسال بازداشت و پس از مدتی به زندان امیرآباد گرگان منتقل شد. این شهروند نهایتا در تاریخ سی و یکم مردادماه، با قرار تامین از این زندان آزاد شد.

آقای ایزدی راد در تاریخ هفدهم شهریورماه، مجددا توسط نیروهای امنیتی بازداشت و نهایتا در هشتم آذرماه، با تودیع وثیقه از زندان امیرآباد گرگان آزاد شد.

جلسه بازپرسی وی در خصوص پرونده دیگر در تاریخ هشتم آبان ماه، در شعبه دوم دادسرای گرگان برگزار شد.
بر اساس اطلاعاتی که به دست هرانا رسیده است، آقای ایزدی راد باید در تاریخ دهم دی ماه جهت رسیدگی به اتهامات پرونده مذکور از بابت اتهامات “تبلیع علیه نظام، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی / خارجی و عوضویت در دسته، جمعیت یا شعبه جمعیت هایی که در داخل کشور با هدف بر هم زدن امنیت کشور”، حاضر شود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید